Pokojówka

Sesja rozpoczęła się od lizania stóp.

Następnie przewróciłam służącą na brzuch i zaczęłam poniżać poprzez robienie z niej popielniczki i podnóżka.

Po jakimś czasie założyłam suczce knebel otwarty i wykorzystałam go w najlepszy możliwy sposób 🙂

Po wstępie czas było sprawdzić rzeczywiste umiejętności czyszczenia tej pokojówki. Zaprowadziłam ją do łazienki, by wyszorowała toaletę na błysk.

By się upewnić, że sprzątaczka jest pewna swojej wykonanej pracy – kazałam polizać muszlę.

Gdy wiedziałam już, że jest czysto – usiadłam na toaletę i zrobiłam siku podczas, gdy służąca posłusznie obciągała.

Wstałam z toalety i włożyłam tam jej głowę. Wodę spuściłam dopiero po kilku minutach inhalacji.

W podziękowaniu za możliwość służby – pokojówka mogła pocałować moje nagie stopy.


2 myśli na temat “Pokojówka

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.