Klamerki, strapon

Sesję rozpoczęłam od zamontowania kilku klamerek. Podczas tortur statycznych ofiara musiała wytrzymywać również deptanie.

Uległy dobrze zniósł drobne niedogodności, więc można było przejść w nagrodę do czegoś przyjemniejszego.

W ramach podziękowania chłopiec mógł polizać moje stopy.

Aby nie było cały czas tak miło – kazałam ofierze przyjąć pozycję „na pieska” i powróciliśmy do klamerek. Tym razem w innym miejscu i z małymi dodatkami.

Piesek dobrze przeżył tortury. W ramach relaksu postanowiłam zapalić papierosa i opróżnić swój pęcherz. Oczywiście przy wykorzystaniu pleców swojej ofiary.

Piesek wystarczająco rozluźnił się psychicznie przy tych praktykach, żeby móc udostępnić swój tyłeczek dla całej mojej dłoni.

Ostateczną formą nagrody za dobre sprawowanie był facesitting 🙂

————————————————————————————————

*** Edit:

Czasami zdarzają się niewielkie krwawienia podczas fistingu i jest to zależne od ukrwienia danej osoby. Gdy pojawi się owe krwawienie, to powinno się zakończyć zabawy analne na dany dzień. Jeśli wystąpiło podczas poprawnego rozciągania, to nie jest to objaw niebezpieczny.

2 myśli na temat “Klamerki, strapon

    1. Mówiąc pokrótce: Nie obrażaj mnie takimi stwierdzeniami!

      Doprecyzowując dla laika:
      Czasami zdarzają się niewielkie krwawienia podczas fistingu i jest to zależne od ukrwienia danej osoby. Gdy pojawi się owe krwawienie, to powinno się przestać, ale nie jest to objaw niebezpieczny. Uszkodzić tyłek można poprzez nagłe ostre wpychanie na nierozciągnięty mięsień, czego sobie osobiście nawet nie wyobrażam i każdy kto u mnie był to potwierdzi! Sposób robienia przeze mnie fistingu masz na filmikach, a fakt wcześniejszego przygotowania widać na zdjęciach.

      Dildo jest białe. Prezerwatywy mam najczęściej smakowe (w tym przypadku była czekoladowa). Wnioski wysnuj sam.

      I żeby mi to był ostatni taki komentarz! Chyba widać na blogu, że nie jestem pierwszą lepszą amatorką. W szczególności jeśli chodzi o sprawy analne, będące moją ulubioną praktyką.

      Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.