UWAGA OSZUST!!!

Na bdsm.pl grasuje oszust, który się pode mnie podszywa i wyłudza zaliczki !

Zgłaszać ten profil i nie wysyłać ani grosza!

—————————————————————————————–

Tak na przyszłość – w razie innych oszustów:

Informuję, że JEDYNY kontakt ze mną odnośnie sesji jest sms-owy. Nie ustalam terminów za pomocą portali, tylko od razu kieruję na sms.

Ewentualna prośba o zadatek jest wysyłana TYLKO I WYŁĄCZNIE sms-em z numeru 732-278-270. Zadatki obowiązują na sesje 6-godzinne lub dłuższe albo w przypadku, gdy coś nabroisz (zbyt dużo się rozpisujesz wyglądając na gawędziarza, wystawiłeś mnie lub nagminnie odwołujesz). W przypadku zwykłej, krótszej sesji i poprawnym zachowaniu uległego NIE WYMAGAM ZALICZEK.

Każde dane do przelewu INNE niż
numer konta: 13 1160 2202 0000 0002 4759 0063
YetiPay: white94widow@gmail.com
NIE SĄ MOJE !

NIE ZAMIERZAM ZMIENIAĆ NUMERU KONTA, NUMERU TELEFONU ANI MAILA DO YETIPAY.

Edit: założyłam sobie znowu konto na wiadomym portalu, ale nie ma sensu tam do mnie pisać. Jestem zniesmaczona poziomem tamtejszej administracji. https://bdsm.pl/user.php?id=267180

8 myśli na temat “UWAGA OSZUST!!!

  1. Widzę że w sprawie Lady rozgorzała wojna na bdsm.pl – profil kontra profil, kradzież zdjęć itp… Oszust podaje prawdziwy profil Lady jako fałszywy – no zajebiście!!! Co za bezczelność! A adminy oczywiście nic – w tym ścieku jakim stał się portal bdsm wszystko przejdzie.

    Polubienie

      1. Tak – to też widziałem – oszust idzie na bezczela!
        Upierdliwiec sprawia Pani kłopot. Koniecznie chce zarobić na wyrobionej dobrej Pani marce, a przy okazji ją psuje. To irytujące
        (a swoją drogą chyba czas w końcu odważyć się i spróbować Pani dobrej marki na własnym tyłku).
        Pozdrawiam Lady.

        Polubienie

  2. Każdy kto ma choćby ćwierć mózgu jest w stanie zweryfikować autentyczność profilu, czego najlepszym źródłem jest choćby powyższy, prowadzony od lat, blog. W sumie może to taka naturalna selekcja imbecyli? Bo jeśli ktoś na lewe konto to się nabierze, to musi mieć iście amebie IQ (nie urażając ameb). Niemniej irytacja Lady zrozumiała, a dla psów chyba niezasłużony gratis bo poddenerwowanie Władczyni rozładuje najpewniej na nas, biednych nieszczęśnikach 😉

    Polubienie

  3. Pani Lauro – oszust podszywający się pod Panią na portalu BDSM.pl oferuje teraz za pieniądze hasło do chomika.
    Cytuję: „aktualizacja 17 marzec 2020:
    SPRZEDAJĘ TAKŻE HASŁO DO MOJEGO CHOMIKA Z FILMAMI Z SESJI!
    CENA – 100ZŁ ZA DOSTĘP”.

    Sugerowałbym jak najszybszą zmianę hasła 🙂

    Pozdrawiam

    Polubienie

  4. Administrator jest na sto procent w układzie z oszustami. Sam wielokrotnie blokowałem fejkowe konta by nie dostawać co chwila bezsensownych wiadomości o tej samej treści. Tylko po to by na drugi dzień dostać znowu taką samą wiadomość z tego samego konta.
    Normalny użytkownik nie jest w stanie samodzielnie zdjąć blokady, którą założył potencjalny odbiorca wiadomości. Wniosek z tego taki, że albo oszuści są w zmowie z administratorem, albo administrator to oszust.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.